Web Analytics

iFlow Kiosk

Pentru angajații fără acces la tehnologie

iFlow Kiosk a fost creat cu o interfață intuitivă și ușor de folosit, făcându-l ideal chiar și pentru angajații cu dificultăți de citire. Cu doar o simplă scanare a cartelei RFID, aceștia pot adăuga sau vizualiza informații relevante, fără a întâmpina dificultăți în utilizare.

Descoperă iFlow Kiosk - Soluții de acces la tehnologie pentru angajații fără experiență sau dispozitive smart!

Optimizează-ți procesul de cerere și aprobare a concediilor cu iFlow Kiosk!

Angajații tăi pot introduce cererea de concediu și verifica statusul acesteia direct pe dispozitivul nostru intuitiv. Liderul de echipă poate aproba cererea de oriunde, chiar și de pe telefonul mobil, iar angajatul este informat automat. Simplifică gestionarea concediilor cu iFlow Kiosk - Soluția noastră inovatoare pentru a satisface nevoile tale și ale angajaților tăi!

Evidență ore lucrate

Personalul tău poate verifica câte ore s-a pontat pe o anumită perioadă de timp și dacă a respectat norma de lucru sau orele planificate.

Planificare program de lucru

Angajații tăi verifică cum sunt planificați să muncească și ce ture de lucru au alocate.

Eficientizează gestionarea învoirilor cu iFlow Kiosk!

Angajații tăi pot înregistra rapid învoirile pe iFlow Kiosk și aștepta notificarea de aprobare. Descoperă cum iFlow Kiosk te poate ajuta să optimizezi procesul de înregistrare și aprobare a învoirilor în organizația ta!

Adăugare ore suplimentare

Înregistrează rapid și ușor orele suplimentare în iFlow Kiosk, iar liderul de echipă poate decide dacă le aprobă direct în sistem. Simplifică procesul cu soluția noastră inovatoare!

iFlow Kiosk - Soluția digitală potrivită fiecărui angajat

Indiferent de nivelul de familiarizare cu tehnologia sau de dificultățile de citire, iFlow Kiosk oferă o experiență simplă și intuitivă pentru toți angajații. Nu este necesară nicio cunoaștere digitală prealabilă!

iFlow Kiosk - instrumentul de HR pentru angajatul tău

Kit complet

Rezistent la umiditate, praf, frig și căldură, iFlow Kiosk oferă performanță maximă și acces 24/7.

Ce solicitări pot face angajații?

  • Concediu plătit
  • Concediu special
  • Învoire
  • Delegație
  • Ore suplimentare

La ce informații pot avea acces?

  • Program de lucru
  • Ore pontate
  • Sold concediu
  • Status cereri
  • Documente

Nu necesită instalare

Primești dispozitivele configurate și gata de utilizare, eliminând nevoia de a angaja o echipă de tehnicieni pentru instalare.

Port USB

Conectează imprimanta la Kiosk-ul iFlow și oferă acces angajaților la imprimarea documentelor.

Ce spun clienții

iFlow este utilizată cu succes de 500+ companii românești și internaționale cu peste 45 mii de angajați înregistrați.

Aplicația de pontaj iFlow este una simplă și intuitivă, fiind ușor de utilizat de către colegii noștri, oricând și de pe orice dispozitiv. În același timp, ne oferă posibilitatea de a monitoriza situația de ansamblu a tuturor angajaților, toate informațiile fiind stocate securizat, în cloud. În tot procesul de implementare am fost sprijiniți îndeaproape de consultanții iFlow. Orice problemă am avut, aceștia ne-au răspuns clar și prompt, ținând cont de nevoile și feedback-ul nostru.

https://electrogrup.ro/

Pentru compania noastră aplicația iFlow reprezintă un real avantaj. Aplicația ușureaza munca departamentului de HR și nu numai, prin descărcarea rapidă a pontajelor, înregistrarea și aprobarea concediilor, a învoirilor, a recuperărilor, toate printr-un singur click. Apreciem implicarea dezvoltatorului în instruirea noastră, materialele puse la dispoziție online, dar și adaptarea la orice situație prin update-urile regulate. Ne bucurăm de toate beneficiile aduse de apartenența la familia iFlow.

https://ilpasso.ro

De ce iFlow Kiosk?

Soluție digitală

Simplifică procesele de înregistrare a concediilor, monitorizare a orelor suplimentare și comunicare cu angajații, într-un mod eficient și accesibil. Fiabilă și rezistentă în orice mediu de lucru, iFlow Kiosk este soluția perfectă pentru optimizarea operațiunilor de resurse umane și asigurarea unei experiențe fluide pentru angajații tăi.

Ușor de implementat

Cu iFlow Kiosk, implementarea dispozitivului este rapidă și ușoară. Nu necesită montaj sau configurare complexă, fiind gata configurat și pregătit pentru utilizare imediată. Cu o interfață intuitivă și rezistență dovedită în condiții dificile precum umiditate, praf, frig sau căldură, iFlow Kiosk oferă o soluție eficientă de management personal.

Acces personalizat

Informații concentrate și structurate pentru a fi vizualizate și întelese rapid. Cu iFlow Kiosk, poți configura cu ușurință accesul și permisiunile pentru fiecare angajat în parte sau în funcție de tipul de utilizator. Fie că este vorba despre înregistrarea învoirilor, gestionarea programului de lucru sau accesul la anumite informații, ai control total.

Transparență

Construiește o Cultură a Comunicării Eficiente cu iFlow Kiosk! Departamentul tău de HR poate comunica transparent și eficient cu angajații, iar aceștia pot accesa informații actualizate și pot comunica cu liderii de echipă prin intermediul dispozitivului iFlow Kiosk. Promovează o comunicare deschisă în organizația ta cu iFlow Kiosk!