Web Analytics

iFlow pentru angajați

Odată cu funcționalitățile destinate unui management eficient în domeniul de resurse umane, iFlow este aplicația care a reușit să creeze un șir de beneficii și instrumente utile pentru angajați.

Ce poate face un angajat în iFlow?

În comparație cu administratorul sau liderul de echipă, angajatul are mai puține responsabilități în iFlow. Acesta se loghează în aplicație cu adresa de email, iar activitățile pe care le poate face sunt:

Personal

Adaugă evenimente

Angajatul poate adăuga doar pentru profilul personal, evenimentele predefinite în aplicație sau cele personalizate, create de administrator.

Evidenta

Înregistrează prezența

Cu câteva click-uri, angajatul se pontează de intrare sau ieșire, iar prezența se transferă automat în raport. Editarea prezenței este posibilă numai dacă acest lucru a fost setat de către administrator.

Cereri

Generează documente

În momentul adăugării unui nou eveniment, angajatul are și opțiunea de generare a documentului, care se va completa automat cu datele personale și restul informațiilor specifice actului corespunzător.

Panoul General

În panoul General un angajat își vizualizează colegii împreună cu evenimentele acestora. Astfel, programarea concediilor și a altor evenimente se face mult mai ușor. Tot din acest panou poate adăuga evenimente și prezențe. Printr-un click pe o zi din panoul General, angajatul ajunge pe pagina cu activitățile sale, de exemplu: programul său de lucru, evenimentele și prezențele din ziua respectivă.

Activitate

În panoul Activitate, angajatul poate vedea evenimentele personale, printa sau descărca cererile sau documentele aferente evenimentelor și să solicite editarea evenimentelor deja aprobate. De asemenea, poate să adauge evenimente și prezențe și din acest panou.

Pentru compania noastră aplicația iFlow reprezintă un real avantaj. Odată cu implementarea acesteia am reușit să avem o evidență clară asupra programului de lucru și ale modificarilor ce intervin, poate de pe o zi pe alta. De asemenea, economisim timp în realizarea acestuia, prin schimburile predefinite, calculul automat al numărului de ore și completarea automată a condicii de prezență.

Il Passo

https://ilpasso.ro

Program de lucru

Prin intermediul panoului Program de lucru, angajatul poate vedea planificarea orelor de muncă pentru sine și respectiv colegii săi. Această funcționalitate este deosebit de utilă petru companiile care lucrează pe ture, fiindcă astfel, angajații mereu pot consulta programul planificat cu un singur click în aplicație.

Profilul personal

În profiul personal, angajatul are acces la date precum: numărul de ore suplimentare și învoiri, totalul zilelor de CO efectuate și rămase, precum și evidența pe alte evenimente cu interval de ore sau zile. În setările contului, angajatul își poate modifica parola și seta permisiile pentru notificări. De asemenea, în profilul personal, utilizatorul își vede prezența, activitățile zilnice și documentele sale.

Ce permisii poți oferi angajatului?

În iFlow, administratorul contului setează permisiile angajaților și delimitează accesul acestora pentru unele instrumente.
Astfel, la nivel de companie, un utilizator poate primi accces pentru următoarele acțiuni:

Personal

Rapoarte și evaluări

- vizualizare și tipărire rapoarte
- excludere definitivă din raport
- efectuarea închiderii de lună
- adăugare, ștergere, editare sau dezactivare evaluări

Personal

Program de muncă

- editarea propriului program de muncă sau a echipei din care face parte
- editarea prezenței reale, ora și data pontării
- acces la istoricul complet de prezență

Personal

Proiecte și evenimente

- adăugare, ștergere, editare sau dezactivare proiecte
- vizualizare, editare, adăugare, ștergere sau aprobare a evenimentelor pentru toată firma

Personal

Permisii lider HR

- adăugarea, editarea, ștergerea angajaților din echipa pentru care angajatul respectiv este lider de echipă

Descoperă iFlow

Eficientizează managementul angajaților tăi și digitalizează munca departamentului HR cu iFlow.