iPM Desktop
iFlow Project Management
Varianta iPM desktop și mobile este o soluție valoroasă pentru companiile care oferă servicii bazate pe proiecte. iPM reprezintă instrumentul ideal pentru urmărirea stării proiectelor în desfășurare și generarea de rapoarte finale necesare pentru facturarea serviciilor prestate.
Cum te ajută iPM în managementul proiectelor?
Prin intermediul iPM, poți obține informații clare și ușor de înțeles despre progresul realizat de echipele din companie pe fiecare sarcină de lucru a unei comenzi în derulare, prezentate în rapoarte structurate.
Verificarea și înregistrarea timpului muncit pe task-uri
De pe desktop sau mobil, angajații verifică planificarea și apoi înregistrează ora de început și de sfârșit pe fiecare proiect sau sub-proiect.
Monitorizare în timp real a statusului proiectelor
Rămâi informat în permanență despre progresul efectuat de către echipele tale pe fiecare sarcină de lucru a unui proiect sau subproiect.
Optimizarea costurilor prin luarea deciziilor informate
iPM estimează progresul în funcție de data scadență și calculează zilele de întârziere. Vei putea lua decizii bine informate în legătură cu situațiile care apar.
Rapoarte structurate
Cu iPM, poți crea proiecte și sub-proiecte, seta termenele de realizare și desemna angajatul responsabil, apoi poți urmări progresul sarcinilor direct din aplicație, de oriunde te-ai afla.
Decizii bine informate
Comunicarea între liderii de echipă și angajați devine mai simplă, progresul este monitorizat mai ușor, iar situațiile excepționale, cum ar fi întârzierile sau lipsa rezultatelor, sunt identificate rapid, datorită informațiilor precise.
Transparența datelor
În perspectivă, prin utilizarea iPM, obții o viziune cuprinzătoare asupra eficienței echipelor din companie, identificând cele mai performante echipe, cât și posibile conflicte între liderii de echipă și membrii acestora.
Am aflat despre aplicația iFlow în perioada stării de urgență, cand încercam să găsesc o soluție pentru a putea ține evidența corectă a zilelor de telemuncă pentru angajații nostri. Deși am revenit la normalitate, continuăm să folosim aplicația pentru că ne oferă o mai bună organizare. iFlow este o aplicație utilă, cu o interfață prietenoasă și foarte ușor de folosit. O aplicație pe care o recomand din tot sufletul! Bravo, echipa iFlow!
Sportvision
Sportvision www.sportvision.ro
iPM pentru angajați
Angajații înregistrează timpul petrecut pe task-urile zilnice și verifică totalul orelor lucrate pe proiecte. De asemenea, pot verifica câte ore au fost planificați să muncească pe fiecare proiect și în cât timp se așteaptă ca proiectul să fie livrat. Toate informațiile disponibile în iPM ajută angajații și managerii de proiect să colaboreze eficient și să livreze comenzile la timp.
1.
Proiecte multiple
Angajații se pot ponta pe unul sau mai multe proiecte într-o singură zi, iar iPM livrează un raport complet cu informațiile înregistrate.
2.
Planificare eficientă
Managerul de proiect planifică orele necesare pentru fiecare proiect și urmărește dacă angajații reușesc să se încadreze în termenul limită.
3.
Ore depășite
iPM îți oferă un raport detailat cu orele planificate pe proiect și orele care au depășit planificarea inițială, plătite extra de către client.
Importanța iPM
Având funcția unui ERP, modulul de proiecte iFlow reușește să combine instrumentele de bază utilizate de firme în scopul de a crește eficiența și productivitatea companiei, precum și de a oferi o imagine de ansamblu asupra tuturor proceselor din afacere.
Module extra iFlow
Managementul proiectelor
iPM by iFlow este modulul complet pentru monitorizarea timpului petrecut de angajați pe sarcini de lucru și proiecte. iFlow îți oferă informații în timp real referitoare la statusul proiectelor și la modul în care angajații își desfășoară activitățile. Afli instant care proiect este finalizat sau întârziat pentru a lua decizii informate.
Evaluarea angajaților
Fiecare angajat primește șablonul cu evaluarea și o completează în deplină confidențialitate, iar răspunsurile sunt văzute doar de către superior. Acesta poate lua decizii bine informate referitoare la promovarea angajaților, acordarea de bonusuri sau renunțarea la anumiți salariați care nu mai sunt aliniați cu politica companiei.
Banca de ore automată
Cu iFlex, elimini posibilele erori și reduci timpul dedicat calculelor manuale pentru orele muncite de către angajați în timpul săptămânii, în weekend sau în zilele de sărbători legale. Simplifică compensarea orelor suplimentare și gestionează beneficiile eficient, fie că este vorba de remunerare financiară sau de acordarea timpului liber.
Arhiva de documente
iDOCS este soluția digitală pentru documentele companiei tale, care îți oferă o alternativă eficientă la dosarele și fișierele tipărite. Toate documentele la nivel de companie pot fi generate și completate automat, iar tu semnezi digital direct în aplicație. Gestionezi documentele companiei în mod simplu și organizat oriunde te-ai afla.
Remindere Generale iFlow
Fii mereu conectat și informat cu iNotify - creează remindere pentru orice activitate, de la evenimente generale la gestionarea orelor suplimentare, concedii sau documente relevante. Cu iNotify, vei fi întotdeauna cu un pas înainte, facilitând o comunicare eficientă și o gestionare productivă a timpului în compania ta.
Ești interesat de iFlow Project Management?
Află totul despre mini ERP care te ajută să gestionezi, monitorizezi și rentabilizezi proiectele din compania ta.