DocumentațiePrimii pași în iFlowCum adaug evenimente unui angajat?

Cum adaug evenimente unui angajat?

În aplicație există o serie de evenimente predefinite, le găsești în lista de pe butonul “Adaugă evenimente”.

În rândurile de mai jos găsești explicații pas cu pas pentru a adăuga angajaților fiecare tip de eveniment.

Cum adaug concediu de odihnă?

Urmărește tutorialul de mai sus pentru a vedea cum adaugi un concediu de odihnă unui angajat.

Pentru categoria de utilizator „Membru de echipă” pașii se regăsesc în tutorialul d emai jos.

Cum adaug concediu medical?

  • Click pe butonul „Adaugă evenimente
  • Selectează „Concediu medical
  • Alege angajatul și tipul de concediu medical (dacă ești membru de echipă, selectezi doar tipul)
  • Alegi data de început și de sfârșit
  • Completezi motivul (Opțional)
  • Atașezi fișierul (Opțional)
  • Click pe „Adaugă

Cum adaug o delegație?

  • Din panoul General, click pe butonul „Adaugă evenimente
  • Alege tipul de eveniment „Delegație
  • Selectează angajatul/angajații
  • Selectează data de început
  • Selectează data de sfârșit
  • Completează motivul cererii (opțional sau obligatoriu, în funcție de setările realizate de administratorul contului)
  • Click pe „Atașați fișier” pentru a uploada fișiere
  • Pentr a finaliza, click pe butonul „Adaugă

* Vei adăuga urmând acești pași și evenimentele: Concediu fără plată și Absență nemotivată.

Cum adaug o învoire?

  • Din panoul General, click pe butonul „Adaugă evenimente
  • Alege tipul de eveniment „Învoire
  • Selectează angajatul/angajații
  • Selectează data
  • Selectează ora de început
  • Selectează ora de sfârșit
  • Completează motivul cererii (opțional sau obligatoriu, în funcție de setările realizate de administratorul contului)
  • Click pe „Atașați fișier” pentru a uploada fișiere
  • Pentru a finaliza, click pe butonul „Adaugă

Cum adaug ore suplimentare?

  • Din panoul General, click pe butonul „Adaugă evenimente
  • Alege tipul de eveniment „Ore suplimentare
  • Selectează angajatul/angajații
  • Selectează data
  • Selectează ora de început
  • Selectează ora de sfârșit
  • Completează motivul cererii (opțional sau obligatoriu, în funcție de setările realizate de administratorul contului)
  • Click pe „Atașați fișier” pentru a uploada fișiere
  • Pentru a finaliza, click pe butonul „Adaugă

Cum adaug o recuperare?

  • Din panoul General, click pe butonul „Adaugă evenimente
  • Alege tipul de eveniment „Recuperare
  • Selectează angajatul/angajații
  • Selectează ziua pentru care se efectuează recuperarea
  • Selectează data
  • Selectează durata (în număr de ore)
  • Completează motivul cererii (opțional sau obligatoriu, în funcție de setările realizate de administratorul contului)
  • Pentru a finaliza, click pe butonul „Adaugă

Cum adaug evenimente pentru un grup de angajați?

Există 2 moduri prin care poți adăuga evenimente unui grup de angajați. În panoul General, fie îi bifezi pe cei cărora dorești să le adaugi evenimentul, direct din dreptul numelui lor, fie click pe butonul “Adaugă eveniment” și alegi Delegație, Învoire, Ore suplimentare, Concediu fără plată sau Absență nemotivată iar apoi alegi mai mulți angajați din listă.

Funcționează la fel ca și adăugarea evenimentelor individuale, diferența este că poți selecta mai mulți angajați.

Citește Blogul

Articole Utile: