DocumentațieCum împart angajații în echipe și departamente?

Cum împart angajații în echipe și departamente?

Acest articol îți va oferi toate informațiile de care ai nevoie pentru împărțirea angajaților pe echipe.

Repartizarea/împărțirea angajaților pe echipe este benefică pentru a ține o evidență cât mai detaliată și precisă a diferitelor informații despre angajați. Toate rapoartele au un filtru principal destinat echipelor.

Urmează acești pași pentru a realiza împărțirea angajaților:
  • Din meniul principal “Organizație”, “Angajați”
  • Bifează căsuța din stânga angajaților pe care dorești să-i muți într-o anumită echipă
  • Apoi click pe meniul de sus “Echipă”
  • Selectează din listă echipa în care dorești să îi muți
  • Și click pe “Salvează”

Atenție! Înainte de a repartiza angajații asigură-te că ai creat/adăugat echipele. 

Mai jos găsești un tutorial video pentru adăugarea echipelor și pași pentru împărțirea angajaților în echipe.

Citește Blogul

Articole Utile: