DocumentațieCum împart angajații în echipe?

Cum împart angajații în echipe?

Acest articol îți va oferi toate informațiile de care ai nevoie pentru împărțirea angajaților pe echipe.

Repartizarea/împărțirea angajaților pe echipe este benefică pentru a ține o evidență cât mai detaliată și precisă a diferitelor informații despre angajați. Toate rapoartele au un filtru principal destinat echipelor.

Există 3 modalități prin care poți face acest lucru.
  1. Prin importul angajaților
  2. Prin actualizarea angajaților
  3. Manual
Urmează acești pași pentru a realiza împărțirea angajaților, manual.
  • Din meniul principal “Organizație”, “Angajați”
  • Bifează căsuța din dreptul angajaților pe care dorești să-i muți într-o anumită echipă
  • Apoi click pe meniul de sus “Echipă”
  • Selectează din listă echipa în care dorești să îi muți
  • Și click pe “Salvează”

Atenție! Înainte de a repartiza angajații asigură-te că ai creat/adăugat echipele înainte. 

Mai jos găsești un tutorial video pentru adăugarea echipelor și pași pentru împărțirea angajaților în echipe.

Citește Blogul

Articole Utile: