Ce este panoul Program de lucru și cum funcționează?
Acest panou este locul în care setezi programul de lucru al angajaților tăi. Acest lucru este foarte important pentru a utiliza aplicația corect. În principal ai reprezentarea lunii curente sub forma unui calendar.
Ce acțiuni poți face în acest panou:
- Editezi programul de lucru al angajaților
- Închizi luna după ce ai făcut toate verificările
- Selectezi modul de afișare: grafică, ore, ore + total
- Selectezi modul de afișare al antetului: nume zi, dată, nume zi + dată
- Adaugi evenimente angajaților
- Poți filtra panoul pe echipe, schimburi de lucru, nume, funcție ocupată și altele.
- Navighezi pe luni trecute sau viitoare, utilizând butoanele „<” și „>„
Ce este meniul Angajați și cum funcționează?
Acest meniu poate fi accesat din panoul Organizație și conține toți angajații din compania ta adăugați în aplicație.
Ce acțiuni poți face:
- Adaugi angajați noi
- Transferi angajații dintr-o echipă în alta
- Editezi profilul angajatului cu un simplu click pe numele acestuia
- Ștergi angajați
- Accesezi meniul „Angajați inactivi” dacă dorești să ștergi definitiv un angajat sau dacă dorești să reactivezi un angajat inactivat.
Ce este meniul Echipe și cum funcționează?
Din panoul Organizație poți accesa meniul Echipe unde găsești lista echipelor din compnaia ta.
Ce acțiuni poți realiza:
- Adaugi echipe noi
- Editezi echipe existente
- Ștergi echipe
- Desemnezi Lideri de echipă
- Creezi departamente
- Desemnezi Liderii de departamente
- Adaugi echipele în departamente
Cuvinte cheie: program de lucru, program angajați, echipe angajați