Toate rapoartele din iFlow au la bază datele adăugate de tine în aplicație, fie ele evenimente sau date personale.
În rândurile de mai jos găsești detalii despre fiecare raport.
Cum funcționează raportul Ore suplimentare și învoiri?
Acest raport conține un tabel în care este afișată evidența orelor suplimentare și a învoirilor.
- Are predefinit 4 coloane – Angajat, Învoire, Ore suplimentare și coloana pentru diferențele calculate între Ore suplimentare și Învoiri
- Conține 5 filtre: Perioada, Nume angajat, Echipă, Interval orar și motiv
- Fiecare coloana completată conține link-uri care dacă sunt accesate te vor trimite să vezi evenimentele care sunt sursa rezultatelor.
- Cifrele din paranteze exprima numărul evenimentelor din care provine numărul de ore.
- Poate fi printat sau descărcat in format Excel.
Cum funcționează raportul Angajați?
Acest raport conține un tabel cu date personale ale angajaților, precum:
- Nume complet și funcție
- Data angajării
- Data expirării contractului de muncă
- Număr contract de muncă
- Data nașterii
- CNP
- Serie și număr CI
- Număr de telefon
Sfat: Pentru ca acest raport să fie complet, asigură-te că ai completat toate datele angajatului din profilul acestuia. Sau poți face asta apăsând butonul „Editează” din dreptul angajatului căruia dorești să îi introduci/modifici date.
Cum funcționează raportul Condică de prezență?
Acest raport conține evidența angajaților pe zile cu oră de intrare și oră de ieșire. Se completează automat și zilele în care angajatul are concediu.
Preia programul de lucru și îl afișează în condică. Există și funcția de „Aleatoriu”, aceasta adaugă variații aleatorii la concdica de prezență, care va fi generată cu +/- 15 minute la programul setat.
Poți vizualiza acest raport cu toți angajații sau filtrat pe echipe.
Cuvinte cheie: ore suplimentare, ore extra, învoire