Web Analytics
DocumentațieFuncționalitatea aplicațieiCum funcționează raportul Modificări ale programului de lucru?

Cum funcționează raportul Modificări ale programului de lucru?

Acest raport reprezintă o arhivă a schimbărilor din panoul Program de lucru. În cadrul acestuia vei putea regăsi despre cine a modificat programul de lucru, în ce dată, la ce oră, cui i-a fost schimbat programul și ce modificare a avut loc. Raportul se regăsește în meniul Rapoarte.

Filtrele din raportul “Modificări ale programului de lucru”

Raportul este foarte simplu de folosit cu ajutorul filtrelor. Cele două filtre sunt în partea stângă a raportului:

  • Dată – de aici trebuie aleasă data pentru care s-a făcut schimbarea
  • Angajat – angajatul căruia i s-a modificat programul

Exemplu:

Dacă doriți să vedeți de ce are angajata Cristina Măruță un alt program în data de 07.09.2020, selectați data de 7.09.2020 și Cristina Măruță din lista cu angajați.

Informații din raportul “Modificări ale programului de lucru”

Există cinci coloane în raportul de modificări. 

  • Numele – aici va apărea numele persoanei a cărui program a fost modificat
  • Tip operațiune –  există două statusuri actualizare (când a fost înlocuit programul) și ștergere
  • Data modficării – aici va fi data în care a fost modificat programul, dar și ora exactă
  • Modificat de – utilizatorul din aplicație care a modificat programul (folositor în cazurile în care există mai mulți admini)
  • Detalii – aici se va deschide o nouă fereastră în care va fi prezentat noul programul de lucru adăugat

Raportul poate fi printat sau descărcat în format Excel.

Citește Blogul

Articole Utile: