Documentație Setările aplicației Cum activez notificările prin e-mail?

Cum activez notificările prin e-mail?

Notificările prin e-mail sunt de 2 tipuri, cele destinate agajaților (utilizatorilor din categoria de utilizator: membru de echipă) și cele destinate administratorilor și liderilor de echipă.

Notificările destinate Angajaților

Acestea pot fi activate de fiecare angajat în parte sau de către administratorul contului.

Activând această opțiune, angajatul va primi prin e-mail o notificare de fiecare dată când un eveniment adăugat pentru el este aprobat sau respins.

Urmează acești pași pentru a activa notificările:

  • Din meniul “Angajați
  • Click pe “Editează” din dreptul angajatului căruia dorești să-i activezi notificările
  • Click pe “Permisii
  • Bifează căsuța pentru notificări prin e-mail
  • Pentru a finaliza, click pe “Salvează setările

Notă: Pentru a activa notificările prin e-mail, este necesar ca angajatului să îi fie înregistrată o adresă de e-mail validă în aplicație.

Notificările destinate Adminstratorului

Pentru categoria de utilizator „Admin”, notificările pot fi activate de el îsuși, de alt administrator sau de liderul echipei în care se află.

Administratorul poate activa ambele tipuri de notificări prin e-mail:

  • Cele prin care este anunțat de fiecare dată când un eveniment adăugat lui este abrobat sau respins.
  • Cel prin care este anunțat de fiecare dată când un agajat adaugă un eveniment.

Urmează acești pași pentru a activa notificările:

  • Din meniul „Angajați
  • Click pe „Editează” din dreptul numelui administratorului
  • Click pe “Permisii
  • Bifează căsuța „Pentru evenimente aprobate sau respinse
  • Bifează căsuța din dreptul echipei/echipelor pentru a primii notificări de fiecare dată când un angajat, care este membru din acestea, adaugă evenimente.

Notă: Administratorul poate selecta toate echipele din companie.

Notificările destinate Liderului de echipă

Pentru categoria de utilizator „Lider de echipă”, notificările pot fi activate de: el însuși, de liderul echipei în care se află sau de administrator/administratori.

  • Cele prin care este anunțat de fiecare dată când un eveniment adăugat lui este abrobat sau respins.
  • Cel prin care este anunțat de fiecare dată când un agajat adaugă un eveniment.

Urmează acești pași pentru a activa notificările:

  • Din profilul angajatului
  • Meniul „Setări
  • Click pe “Permisii
  • Bifează căsuța „Pentru evenimente aprobate sau respinse
  • Bifează căsuța din dreptul echipei/echipelor pentru a primii notificări de fiecare dată când un angajat, care este membru din acestea, adaugă evenimente.

Notă: Liderul de echipă poate selecta doar echipa/echipele pe care o/le are în subordine.

Citește Blogul

iFlow 2.8 – Află care sunt noile funcționalități adăugate în aplicație

Echipa noastră harnică a lucrat intens la dezvoltarea unor noi funcționalități în aplicație care...

iFlow 2.7 – Descoperă pontajul real cu ora de sosire/plecare și localizare GPS

Cea mai așteptată funcționalitate din aplicația de pontaj iFlow a început să prindă contur....

iFlow 2.6 – Află ce este nou în aplicație la final de lună

Echipa iFlow muncește la dezvoltarea aplicației cu viteza luminii, așadar, îți oferim al doilea...

Articole Utile: