Documentație Setările aplicației Cum activez notificările prin e-mail?

Cum activez notificările prin e-mail?

Notificările prin e-mail sunt de 2 tipuri, cele destinate agajaților (utilizatorilor din categoria de utilizator: membru de echipă) și cele destinate administratorilor și liderilor de echipă.

Notificările destinate Angajaților

Acestea pot fi activate de fiecare angajat în parte sau de către administratorul contului.

Activând această opțiune, angajatul va primi prin e-mail o notificare de fiecare dată când un eveniment adăugat pentru el este aprobat sau respins.

Urmează acești pași pentru a activa notificările:

  • Din meniul „Angajați”
  • Click pe „Editează” din dreptul angajatului căruia dorești să îi activezi notificările
  • Secțiunea „Notificări prin e-mail”
  • Bifează căsuța „Pentru evenimente aprobate sau respinse”
  • Pentru a salva modificările, click pe butonul „Actualizează profil”

Notă: Pentru a activa notificările prin e-mail, este necesar ca angajatului să îi fie înregistrată o adresă de e-mail validă în aplicație.

Notificările destinate Adminstratorului

Pentru categoria de utilizator „Admin”, notificările pot fi activate de el îsuși, de alt administrator sau de liderul echipei în care se află.

Administratorul poate activa ambele tipuri de notificări prin e-mail:

  • Cele prin care este anunțat de fiecare dată când un eveniment adăugat lui este abrobat sau respins.
  • Cel prin care este anunțat de fiecare dată când un agajat adaugă un eveniment.

Urmează acești pași pentru a activa notificările:

  • Din meniul „Angajați”
  • Click pe „Editează” din dreptul numelui administratorului
  • Secțiunea „Notificări prin e-mail”
  • Bifează căsuța „Pentru evenimente aprobate sau respinse”
  • Bifează căsuța din dreptul echipei/echipelor pentru a primii notificări de fiecare dată când un angajat, care este membru din acestea, adaugă evenimente.

Notă: Administratorul poate selecta toate echipele din companie.

Notificările destinate Liderului de echipă

Pentru categoria de utilizator „Lider de echipă”, notificările pot fi activate de: el însuși, de liderul echipei în care se află sau de administrator/administratori.

  • Cele prin care este anunțat de fiecare dată când un eveniment adăugat lui este abrobat sau respins.
  • Cel prin care este anunțat de fiecare dată când un agajat adaugă un eveniment.

Urmează acești pași pentru a activa notificările:

  • Din profilul angajatului
  • Meniul „Setări utilizator”
  • Secțiunea „Notificări prin e-mail”
  • Bifează căsuța „Pentru evenimente aprobate sau respinse”
  • Bifează căsuța din dreptul echipei/echipelor pentru a primii notificări de fiecare dată când un angajat, care este membru din acestea, adaugă evenimente.

Notă: Liderul de echipă poate selecta doar echipa/echipele pe care o/le are în subordine.

Citește Blogul

Avem vești bune! Află ce este nou în iFlow 2.4

Experiența ta în aplicația iFlow este foarte importantă pentru noi, de aceea toate îmbunătățirile...

Importă angajații din tabelul Excel în iFlow – rapid și ușor

Ne-am gândit la o soluție rapidă de a popula contul iFlow cu...

Articole Utile: