Web Analytics

Cum editez evenimente?

După ce introduci un eveniment, ție sau altui angajat, poate interveni nevoia de a-l edita sau șterge.

Dacă evenimentul are setată opțiunea de „Necesită aprobare”, atunci înainte ca acesta să fie calculat în pontaj trebuie aprobat sau respins.

Găsești mai jos explicațiile pas cu pas pentru realizarea acestor acțiuni.

Cum editez un eveniment adăugat unui angajat?

  • Din panoul General
  • Accesează meniul „Activitate
  • Click pe evenimentul pe care dorești să îl editezi
  • Click pe butonul „Editează
  • Realizează modificările dorite
  • Pentru a salva modificările, click pe butonul „Salvează

Cum solicit o cerere de editare a unui eveniment?

  • Pe panoul General, click pe ziua cu evenimentul în cauză
  • Click pe butonul “Cere editare”
  • Click pe butonul “Da”

După ce cererea de editare este aprobată, vei putea edita evenimentul, după care acesta va reintra în starea “Necesită aprobare”.

Cum șterg un eveniment adăugat unui angajat?

Utilizatorii de tip “Membru de echipă” pot șterge evenimentele doar înainte de a fi aprobate, ulterior doar administratorul sau liderul de echipă poate realiza acest lucru.

  • Din panoul General
  • Accesează meniul „Activitate
  • Click pe evenimentul pe care dorești să îl ștergi
  • Click pe butonul „Șterge
  • Pentru a finaliza acțiunea, click pe butonul „Șterge

Cum aprob un eveniment adăugat unui angajat?

  • Din panoul General
  • Accesează meniul „Activitate
  • Click pe evenimentul pe care dorești să îl aprobi
  • Click pe butonul „Aprobă

Poți aproba toate evenimentele care așteaptă aprobare apăsând butonul „Aprobă tot” din colț dreapta jos a paginii. Astfel aprobi toate evenimentele de pe pagina pe care te afli.