Web Analytics
DocumentațieCum trimiți un document la semnat în iFlow

Cum trimiți un document la semnat în iFlow

După ce ai generat un document, fie din profilul angajatului sau de pe eveniment, vei fi redirecționat către pagina de previzualizare a documentului. În această secțiune poți face următoarele acțiuni referitoare la documente:

  • Edita
  • Printa
  • Atașa fișiere de referință
  • Anexa documentul la alte documente din aplicația
  • Edita semnăturile
  • Trimite la semnat

Click pe butonul Trimite la semnat, iar angajatul pentru care a fost generat acest document va fi notificat în aplicație.

Statusul documentului va fi afișat în profilul angajatului, pe următoarele categorii:

  • Vizualizează tot: vei vedea toate documentele angajatului respectiv
  • Ciornă: nu au fost finisate editările pe document
  • Așteaptă semnături
  • Semnat
  • Necesită atenție: documentele pe care angajatul a refuzat să le semneze
  • Arhivă

La rândul său, în aceeași secțiune, documentele sunt sortate pe foldere precum:

  • Contracte
  • Fișa postului
  • Cereri
  • Adeverințe

Pentru a adăuga foldere noi, click pe SetăriDocumenteFoldere documente. Aici poți adăuga, edita sau șterge folderele noi adăugate de tine.

Important: Folderele predefinite în aplicație nu pot fi editate sau șterse.

Citește Blogul

Articole Utile: