DocumentațieCum setezi semnăturile pentru documente în iFlow

Cum setezi semnăturile pentru documente în iFlow

Pentru a crea semnăturile pe șablon document:

Click pe SetăriDocumenteModele documente
Click Editează pe modelul de document necesar
Selectează opțiunea de Editează semnături din partea de sus a paginii
Click pe Angajat pentru a crea un placeholder cu semnătura angajatului
Click pe Management pentru a crea un placeholder cu semnătură pentru liderii de echipă sau administrator

Alege tipul de semnătură:

  • Digital – semnezi electronic în aplicație (important: semnătura digitală nu este una certificată și reprezintă o secțiune în care vei scrie numele tău electronic sau vei desena semnnătura pe document direct în aplicație)
  • Scris – semnezi manual documentul tipărit

Click pe Adaugă

Pentru a plasa semnăturile pe document:
Mergi cu cursorul pe rândul din document unde trebuie să apară semnătura
Click pe Placeholder
Alege {SIGN_Management1} pentru a adăuga semnătura liderului de echipă sau a administratorului
Alege {SIGN_Employee1} pentru a adăuga semnătura angajatului

Dacă un anumit model de document va fi semnat permanent de aceeași persoană, poți selecta acest angajat direct din șablon.
Exemplu: Cererea de demisie este semnată doar de administratorul contului. În acest caz, când editezi semnătura, alegi și administratorul ca semnatar. Astfel, aplicația va selecta automat administratorul pentru a semna cererea de demisie generată de angajați.

Dacă nu este stabilită din start persoana semnatară pe document, vei lăsa secțiunea de semnatar liberă. În acest caz, aplicația va selecta semnatarii în funcție de angajatul pentru care se generează documentul și liderul său de echipă.
Click pe Salvează

Cum setezi semnătura pe un document deja generat?

Deschide documentul pentru care dorești să pui semnătura și dă click pe butonul Editează semnături.
Click pe Angajat pentru a crea un placeholder cu semnătura angajatului
Click pe Management pentru a crea un placeholder cu semnătură pentru liderii de echipă sau administrator
Alege semnatarii pentru fiecare tip de semnătură
Alege tipul de semnătură:

  • Digital – semnezi electronic în aplicație (important: semnătura digitală nu este una certificată și reprezintă o secțiune în care vei scrie numele tău electronic sau vei desena semnnătura pe document direct în aplicație)
  • Scris – semnezi manual documentul tipărit

Click pe Adaugă

Pentru a plasa semnăturile pe document:
Mergi cu cursorul pe rândul din document unde trebuie să apară semnătura
Click pe Placeholder
Alege {SIGN_Management1} pentru semnătura liderului de echipă sau a administratorului
Alege {SIGN_Employee1} pentru semnătura angajatului

Cuvinte cheie: semnătură, cum pun semnătura pe document

Citește Blogul

Articole Utile: