Click pe Setări – Documente – Modele documente
Click pe Adaugă model nou
Aici poți formata documentul nou și seta placeholderele pentru a putea beneficia de completarea automată a documentelor cu informațiile angajaților.
Click pe placeholder și vei avea următoarea listă:
- {ADDRESS} – adresa angajatorului
- {DOCUMENT_SERIES} – seria documentului
- {DOCUMENT_NUMBER} – numărul documentului
- {BANK_ACCOUNT} – contul bancar al angajatului
- {BILLING_CUI} – cod de identificare fiscală
- {BILLING_J} – număr registrul comerțului
- {BILLING_ADDRESS} – adresa de facturare
- {BILLING_CITY} – orașul de facturare
- {BILLING_STATE} – județul de facturare
- {BILLING_COUNTRY}- țara de facturare
- {BILLING_BANK_ACCOUNT} – contul bancar de facturare
- {BIRTH_DATE} – data nașterii angajatului
- {CITY} – Orașul angajatului
- {COUNTY} – Județul angajatului
- {CNP} – codul numeric personal al angajatului
- {COMPANY_ID} – ID-ul companiei
- {COMPANY_NAME} – numele companiei
- {CONTRACT_NUMBER} – numărul contractului de muncă
- {CONTRACT_TYPE} – tipul de contract
- {CONTRACT_ENDING_TYPE} – motiv de încetare contract
- {COUNTRY_CODE} – codul țării
- {CURRENT_DATE} – data curentă
- {CURRENT_USER} – utilizatorul curent
- {DATE_FORMAT} – format dată
- {DEFAULT_TIMEZONE} – fus orar predefinit
- {DISABLE_DATE} – data dezactivării angajatului
- {EMAIL} – adresa de e-mail a angajatului
- {EMPLOYMENT_DATE} – data de angajare a angajatului
- {EVENT_CREATED} – data creării evenimentului
- {EVENT_DATE} – data evenimentului
- {EVENT_APPROVED_BY} – eveniment aprobat de
- {EVENT_APPROVED_DATE} – data aprobării evenimentului
- {EVENT_PARTIAL_APPROVED_BY} – eveniment aprobat parțial de
- {EVENT_PARTIAL_APPROVED_DATE} – data aprobării parțiale a evenimentului
- {EVENT_PARTIAL_APPROVED_BY_REPLACEMENT} – schimb de ture aprobat parțial de
- {EVENT_PARTIAL_APPROVED_BY_REPLACEMENT_DATE} – schimb de ture aprobat parțial în data de
- {EVENT_TIME_INTERVAL_START} – data de început a evenimentului de tip interval de timp
- {EVENT_TIME_INTERVAL_END} – data de sfârșit a evenimentului de tip interval de timp
- {EVENT_TIME_INTERVAL_HOURS} – numărul total de ore a evenimentului de tip interval de timp
- {EVENT_DATE_INTERVAL_START} – data de început a evenimentului de tip interval de zile
- {EVENT_DATE_INTERVAL_END} – data de sfârșit a evenimentului de tip interval de zile
- {EVENT_DATE_INTERVAL_CALENDAR _DAYS} – numărul de zile calendaristice a evenimentului de tip interval de zile
- {EVENT_DATE_INTERVAL_WORKING_DAYS} – durata unui eveniment pe interval de zile, calculat după norma pe zile lucrătoare
- {EVENT_PAID_LEAVE_NAME} – numele evenimentului de tip concediu plătit
- {EVENT_PAID_LEAVE_YEAR} – anul evenimentului de tip concediu plătit
- {EVENT_PAID_LEAVE_WORKING_DAYS} – zilele lucrătoare a evenimentului de concediu plătit
- {EVENT_PAID_LEAVE_DAYS_BEFORE} – numărul de zile de concediu plătit disponibile înainte de eveniment
- {EVENT_PAID_LEAVE_DAYS_AFTER} – numărul de zile de concediu plătit disponibile după eveniment
- {EVENT_PAID_LEAVE_DAYS_AFTER_2019} – zile de concediu rămase pentru anul 2019
- {EVENT_PAID_LEAVE_DAYS_AFTER_2020} – zile de concediu rămase pentru anul 2020
- {EVENT_PAID_LEAVE_DAYS_AFTER_2021} – zile de concediu plătit rămase după 2021
- {EVENT_PAID_LEAVE_DAYS_AFTER_2022} – zile de concediu plătit rămase după 2022
- {EVENT_PAID_LEAVE_DAYS_AFTER_2023} – zile de concediu plătit rămase după 2023
- {EVENT_PAID_LEAVE_LEAVE_FOR_DAY} – evenimentul de concediu jumătate de zi
- {EVENT_PAID_LEAVE_REPLACED_BY} – înlocuitorul desemnat în evenimentul de tip concediu plătit
- {EVENT_PAID_LEAVE_REPLACED_BY} – înlocuitorul desemnat în evenimentul de tip concediu plătit
- {EVENT_REPLACED_BY_USER_FULL_NAME} – numele complet al înlocuitorului
- {EVENT_REASON_MESSAGE} – motivul evenimentului
- {EVENT_DURATION} – durata evenimentului
- {EVENT_SCHEDULE_DATE_DAY_NAME} – ziua de sărbătoare pentru care se efectuează recuperarea
- {EVENT_SCHEDULE_DATE} – data zilei în care se efectuează recuperarea
- {FULL_NAME} – nume complet
- {ID_CARD} – cartea de identitate
- {ID_CARD_ISSUED_BY} – unitatea care a eliberat cartea de identitate
- {ID_CARD_ISSUE_DATE} – data eliberării cărții de identitate
- {JOB_TITLE} – funcția ocupată de angajat
- {LANGUAGE} – limba
- {LEGAL_REPRESENTATIVE} – reprezentant legal
- {LOCATION} – locația
- {MARK NUMBER} – numărul de marcă
- {MEDICAL_DAYS_IN_PAST_12_MONTHS} – numărul de zile de concediu medical efectuate în ultimele 12 luni
- {MEDICAL_DAYS_IN_PAST_24_MONTHS} – zile de concediu medical în ultimele 24 luni
- {MEDICAL_EVENTS_IN_PAST_12_MONTHS} – numărul de evenimente de tip concediu medical din ultimele 12 luni
- {MEDICAL_EVENTS_IN_PAST_24_MONTHS} – evenimente de concediu medical în ultimele 24 luni
- {PHONE_ONE} – numărul de telefon
- {PHONE_TWO}
- {SECTION} – secția
- {DEPARTMENT_NAME} – numele departamentului
- {TEAM_NAME} – numele echipei
- {TIMEZONE} – fus orar
- {USER_ID} – ID-ul utilizatorului
- {USER_NOTE} – notiță utilizator
- {USER_TYPE} – tipul de utilizator
- {RESIDENCY_PERMIT_SERIES} – seria permisului de ședere
- {RESIDENCY_PERMIT_ISSUE_DATE} – data de emitere a permisului de ședere
- {RESIDENCY_PERMIT_EXPIRE_DATE} – data de expirare e permisului de ședere
Scrie un titlu, alege seria și registrul documentului, adaugă semnăturile conform pașilor descrișii anterior și click Salvează.