Web Analytics
DocumentațieCum creezi un model nou de document în iFlow

Cum creezi un model nou de document în iFlow

Click pe SetăriDocumenteModele documente

Click pe Adaugă model nou

Aici poți formata documentul nou și seta placeholderele pentru a putea beneficia de completarea automată a documentelor cu informațiile angajaților.

Click pe placeholder și vei avea următoarea listă:

  • {ADDRESS} – adresa angajatorului
  • {DOCUMENT_SERIES} – seria documentului
  • {DOCUMENT_NUMBER} – numărul documentului
  • {BANK_ACCOUNT} – contul bancar al angajatului
  • {BILLING_CUI} – cod de identificare fiscală
  • {BILLING_J} – număr registrul comerțului
  • {BILLING_ADDRESS} – adresa de facturare
  • {BILLING_CITY} – orașul de facturare
  • {BILLING_STATE} – județul de facturare
  • {BILLING_COUNTRY}- țara de facturare
  • {BILLING_BANK_ACCOUNT} – contul bancar de facturare
  • {BIRTH_DATE} – data nașterii angajatului
  • {CITY} – Orașul angajatului
  • {COUNTY} – Județul angajatului
  • {CNP} – codul numeric personal al angajatului
  • {COMPANY_ID} – ID-ul companiei
  • {COMPANY_NAME} – numele companiei
  • {CONTRACT_NUMBER} – numărul contractului de muncă
  • {CONTRACT_TYPE} – tipul de contract
  • {CONTRACT_ENDING_TYPE} – motiv de încetare contract
  • {COUNTRY_CODE} – codul țării
  • {CURRENT_DATE} – data curentă
  • {CURRENT_USER} – utilizatorul curent
  • {DATE_FORMAT} – format dată
  • {DEFAULT_TIMEZONE} – fus orar predefinit
  • {DISABLE_DATE} – data dezactivării angajatului
  • {EMAIL} – adresa de e-mail a angajatului
  • {EMPLOYMENT_DATE} – data de angajare a angajatului
  • {EVENT_CREATED} – data creării evenimentului
  • {EVENT_DATE} – data evenimentului
  • {EVENT_APPROVED_BY} – eveniment aprobat de
  • {EVENT_APPROVED_DATE} – data aprobării evenimentului
  • {EVENT_PARTIAL_APPROVED_BY} – eveniment aprobat parțial de
  • {EVENT_PARTIAL_APPROVED_DATE} – data aprobării parțiale a evenimentului
  • {EVENT_PARTIAL_APPROVED_BY_REPLACEMENT} – schimb de ture aprobat parțial de
  • {EVENT_PARTIAL_APPROVED_BY_REPLACEMENT_DATE} – schimb de ture aprobat parțial în data de
  • {EVENT_TIME_INTERVAL_START} – data de început a evenimentului de tip interval de timp
  • {EVENT_TIME_INTERVAL_END} – data de sfârșit a evenimentului de tip interval de timp
  • {EVENT_TIME_INTERVAL_HOURS} – numărul total de ore a evenimentului de tip interval de timp
  • {EVENT_DATE_INTERVAL_START} – data de început a evenimentului de tip interval de zile
  • {EVENT_DATE_INTERVAL_END} – data de sfârșit a evenimentului de tip interval de zile
  • {EVENT_DATE_INTERVAL_CALENDAR _DAYS} – numărul de zile calendaristice a evenimentului de tip interval de zile
  • {EVENT_DATE_INTERVAL_WORKING_DAYS} – durata unui eveniment pe interval de zile, calculat după norma pe zile lucrătoare
  • {EVENT_PAID_LEAVE_NAME} – numele evenimentului de tip concediu plătit
  • {EVENT_PAID_LEAVE_YEAR} – anul evenimentului de tip concediu plătit
  • {EVENT_PAID_LEAVE_WORKING_DAYS} – zilele lucrătoare a evenimentului de concediu plătit
  • {EVENT_PAID_LEAVE_DAYS_BEFORE} – numărul de zile de concediu plătit disponibile înainte de eveniment
  • {EVENT_PAID_LEAVE_DAYS_AFTER} – numărul de zile de concediu plătit disponibile după eveniment
  • {EVENT_PAID_LEAVE_DAYS_AFTER_2019} – zile de concediu rămase pentru anul 2019
  • {EVENT_PAID_LEAVE_DAYS_AFTER_2020} – zile de concediu rămase pentru anul 2020
  • {EVENT_PAID_LEAVE_DAYS_AFTER_2021} – zile de concediu plătit rămase după 2021
  • {EVENT_PAID_LEAVE_DAYS_AFTER_2022} – zile de concediu plătit rămase după 2022
  • {EVENT_PAID_LEAVE_DAYS_AFTER_2023} – zile de concediu plătit rămase după 2023
  • {EVENT_PAID_LEAVE_LEAVE_FOR_DAY} – evenimentul de concediu jumătate de zi
  • {EVENT_PAID_LEAVE_REPLACED_BY} – înlocuitorul desemnat în evenimentul de tip concediu plătit
  • {EVENT_PAID_LEAVE_REPLACED_BY} – înlocuitorul desemnat în evenimentul de tip concediu plătit
  • {EVENT_REPLACED_BY_USER_FULL_NAME} – numele complet al înlocuitorului
  • {EVENT_REASON_MESSAGE} – motivul evenimentului
  • {EVENT_DURATION} – durata evenimentului
  • {EVENT_SCHEDULE_DATE_DAY_NAME} – ziua de sărbătoare pentru care se efectuează recuperarea
  • {EVENT_SCHEDULE_DATE} – data zilei în care se efectuează recuperarea
  • {FULL_NAME} – nume complet
  • {ID_CARD} – cartea de identitate
  • {ID_CARD_ISSUED_BY} – unitatea care a eliberat cartea de identitate
  • {ID_CARD_ISSUE_DATE} – data eliberării cărții de identitate
  • {JOB_TITLE} – funcția ocupată de angajat
  • {LANGUAGE} – limba
  • {LEGAL_REPRESENTATIVE} – reprezentant legal
  • {LOCATION} – locația
  • {MARK NUMBER} – numărul de marcă
  • {MEDICAL_DAYS_IN_PAST_12_MONTHS} – numărul de zile de concediu medical efectuate în ultimele 12 luni
  • {MEDICAL_DAYS_IN_PAST_24_MONTHS} – zile de concediu medical în ultimele 24 luni
  • {MEDICAL_EVENTS_IN_PAST_12_MONTHS} – numărul de evenimente de tip concediu medical din ultimele 12 luni
  • {MEDICAL_EVENTS_IN_PAST_24_MONTHS} – evenimente de concediu medical în ultimele 24 luni
  • {PHONE_ONE} – numărul de telefon
  • {PHONE_TWO}
  • {SECTION} – secția
  • {DEPARTMENT_NAME} – numele departamentului
  • {TEAM_NAME} – numele echipei
  • {TIMEZONE} – fus orar
  • {USER_ID} – ID-ul utilizatorului
  • {USER_NOTE} – notiță utilizator
  • {USER_TYPE} – tipul de utilizator
  • {RESIDENCY_PERMIT_SERIES} – seria permisului de ședere
  • {RESIDENCY_PERMIT_ISSUE_DATE} – data de emitere a permisului de ședere
  • {RESIDENCY_PERMIT_EXPIRE_DATE} – data de expirare e permisului de ședere

Scrie un titlu, alege seria și registrul documentului, adaugă semnăturile conform pașilor descrișii anterior și click Salvează.

Citește Blogul

Articole Utile: