Web Analytics
DocumentațieSetările aplicațieiCum printez cereri și adeverințe?

Cum printez cereri și adeverințe?

Există două modalități prin care poți printa documente, acestea sunt: din profilul angajatului și din meniul Activitate.

Documente disponibile pentru printare din profilul angajatului:

  • Acordul angajatului pentru munca suplimentară
  • Adeverința CAS
  • Adeverința de angajare
  • Adeverința de venit
  • Adeverința generală
  • Bilet de voie
  • Cerere de concediu de odihnă
  • Cerere de concediu fără plată
  • Cerere de demisie
  • Cerere de demisie fără preaviz
  • Cerere pentru zile libere plătite
  • + documentele personalizate create

Documente disponibile pentru printare din meniul Activitate:

  • Cerere Concediu de odihnă (se completează cu intervalul de timp pe care este efectuat concediul de odihnă și cu datele personale ale angajatului)
  • Cerere ore suplimentare (se completează automat cu intervalul orar în care se efectuează munca suplimentară și cu datele personale ale angajatului)
  • Bilet de voie (se completează cu intervalul de timp în care este efectuată învoirea și cu datele personale ale angajatului).

Cum printez documente din meniul Activitate?

  • Selectează din meniul principal, meniul „Activitate
  • Click pe evenimentul pentru care dorești să printezi documentul
  • Click pe butonul „Printează
  • Opțional: poți face modificări documentului, dacă ai nevoie
  • Pentru a finaliza, click pe butonul „Printează

Exemple: – Dacă ai nevoie de o adeverință CAS, o vei printa din profilul angajatului, aceasta va fi completată cu datele personale ale angajatului. – Dacă ai nevoie de o cerere de concediu, o vei printa din meniul activitate, aceasta fiind deja completată cu datele personale ale angajatului și cu intervalul de zile pe care este efectuat concediul.

Sfat: Ca documentele să fie completate cu datele personale ale angajatului, asigură-te că acestea sunt completate în Profilul angajatului, la secțiunea “Setări”.

Cum printez documentele din profilul angajatului?

  • Din panoul General
  • Click pe numele angajatului pentru care dorești să printezi documentul
  • Din secțiunea „Documente„, click pe documentul dorit
  • Opțional: poți face modificări documentului, dacă ai nevoie
  • Pentru a finaliza, click pe butonul „Printează

Cuvinte cheie: descarc cerere, printez cerere, descarc document, printez document

Citește Blogul

Articole Utile: