Odată creată o echipă poate interveni nevoia de a o edita, sau de a-i desemna un lider de echipă. Află în rândurile de mai jos: cum editezi sau cum ștergi o echipă și cum îi desemnezi un lider.
Cum editez o echipă existentă?
- Din meniul „Organizație„
- Secțiunea „Echipe„
- Click pe butonul „Editează” din dreptul echipei pe care dorești să o editezi
- Modifici datele
- Pentru a salva modificările, click pe butonul „Salvează„.
Dacă nu mai ai nevoie de o echipă și dorești să o ștergi, poți face acest lucru cu doar câteva click-uri iar angajații care se află în această echipă vor fi transerați în echipa principală a companiei, automat.
Cum șterg o echipă existentă?
- Din meniul „Organizație„
- Secțiunea „Echipe„
- Click pe butonul „x„din dreptul echipei pe care dorești să o ștergi
- Pentru a finaliza, click pe butonul „Șterge„.
Pentru echipele existente nu este obligatoriu să desemnezi un lider de echipă, însă acest lucru este esențial în administrarea angajaților.
Cum desemnez un lider de echipă?
- Din meniul „Organizație„
- Secțiunea „Echipe„
- Click pe butonul „Editează” din dreptul unei echipe căruia dorești să îi desemnezi unul sau mai mulți lideri
- Click pe bara „Lideri„
- Selectezi angajatul care va fi liderul echipei respective (poți desemna mai mulți lideri pentru o echipă)
- Pentru a finaliza, click pe butonul „Salvează„.
Cuvinte cheie: editez echipe, lider de echipă, modifică echipă