Prezențele pot fi înregistrate atât în mod individual de către fiecare angajat sau de către o singura persoană pentru mai mulți angajați. Citește articolul pentru a afla cum înregistrezi prezențele și unde le poți vizualiza.
Dacă dorești să folosești pontajul pe proiecte, va trebui să activezi acest modul. Urmează pașii de mai jos:
- Din meniul principal “Setări” – “Companie”
- Submeniul “Setări proiecte”
- La câmpul “Proiecte” alege “Activat”
- Apoi click pe butonul “Actualizează informațiile”
1. Înregistrarea prezențelor
Înregistrarea prezențelor individuale se realizează de pe butonul “Intrare/Ieșire”. Alegi locația și proiectul.
În funcție de setările de la nivelul companiei vei putea edita sau nu detaliile înregistrării.
Înregistrarea prezențelor multiple se realizează prin butonul “+” de lângă butonul “Intrare/Ieșire”. Alege opțiunea “Adaugă prezență” apoi alegi angajații, locațiile de intrare/ieșire, proiectul, data și orele de intrare și ieșire.
Dacă dorești să înregistrezi ieșiri pentru intrările deja înregistrate, click pe butonul “+” și alege opțiunea “Închide prezența” , alege orele de ieșire, apoi click pe “Salvează”.
Schimbarea prezenței pe alt proiect este utilitatea concepută pentru cazurile în care un angajat lucrează la mai multe proiecte în decurs de o zi.
- Click pe Schimbă proiect de pe ecranul dispozitivului de pontaj în momentul în care începi lucrările pe un proiect diferit decât cel pe care te-ai pontat la început de zi.
Astfel, prezența pe primul proiect se închide automat și începe calculul orelor de muncă pe al doilea proiect.
2. Crearea proiectelor
Proiectele pot fi create din meniul principal “Organizație”, rubrica “Proiecte” – click pe “Adaugă proiect”, completează numele proiectului și apasă tasta Enter.
Proiectele pot fi importate. Accesează acest articol pentru a afla mai multe detalii.
Poți crea și proiecte mai detaliate, află aici cum.
După ce ai creat proiecte le poți alege din listă atunci când înregistrezi prezențe pentru angajați, sau angajații le pot alege în momentul pontării.
3. Rapoartele pentru prezență și proiecte
În Raportul Prezență reală – pot fi vizualizate toate înregistrările din companie. Există și un set de filtre în funcție de care pot fi sortate datele.
În Raportul Pontaj – cu sursa de date “Prezență reală” poate fi vizualizat pontajul lunar cu totalul de ore lucrate deja calculat, pe fiecare zi în parte în funcție de timpul înregistrat de fiecare angajat, și cu totalul de ore pe fiecare lună pentru fiecare angajat. Acest raport poate fi filtrat pe locații, echipe și proiecte.
În Raportul Activități – vei vedea totalul de ore lucrate pentru fiecare proiect în parte. Vei putea filtra raportul pe echipe, locații și proiecte.
În raportul Condică de prezență reală – pot fi vizualizate orele de intrare și ieșire pentru fiecare zi din lună a fiecărui angajat înregistrate prin “Intrare/Ieșire”.
4. Prezența și proiectele în profilul de utilizator
În profilul fiecărui utilizator se vor regăsi propriile prezențe înregistrate alături de detalii precum: locația de unde s-a efectuat intrarea, locația de unde s-a efectuat ieșirea, proiectul pe care s-a lucrat, ora de intrare, ora de ieșire și totalul dintre acestea, inclusiv totalul orelor înregistrate/zi.
Cum accesezi acest panou? Dacă este vorba de contul tău, duci cursorul pe iconița cu numele tău din colț dreapta sus a ecranului, și click pe “Prezența mea”.
Dacă accesezi profilul unui subaltern, click pe numele lui din panoul General – apoi click pe butonul “Prezență”.
Cuvinte cheie: prezență reală angajați, intrare și ieșire, check in, check out