Află cum utilizezi modulul de proiecte iFlow și de ce această funcționalitate este ideală atunci când angajații tăi au activități diferite foarte frecvent și dorești să ai evidența timpului lucrat pe fiecare din acestea.
Poți crea proiectele unul câte unul, sau le poți importa. Găsești aici pașii pentru import proiecte.
Dacă ai nevoie de câmpuri adiționale pe proiecte, asigură-te că le creezi înainte de a adăuga proiectele.
Poți chiar să redenumești “Proiectul” în altceva, precum “Clienți” și să folosești modulul pentru a afla cât timp dedică angajatul tău clienților. Dacă activezi în domeniul construcțiilor poți redenumi proiectele ca fiind “Activități” și să înregistrezi timpul angajaților pe fiecare acțiune care are loc la fiecare lucrare. Alfă cum modifici numele etichetei aici.
Mai jos găsești pașii pentru a crea proiecte iFlow
- Din meniul “Organizație” – “Proiecte”
- Click pe butonul “Adaugă proiect”
- Completează numele proiectului
- Click pe “Enter” pentru a finaliza acțiunea
- Pentru a adaugă alte detalii, mergeți cu mouse-ul pe proiect și apasați Detalii
- Selectează Responsabil – dacă este cazul
- Timp estimat – setează în ore, minute și secunde durata proiectului – câmp opțional
- Progres estimat – responsabilul va completa progresul estimat odată ce începe proiectul
- Dată scadență – data în care ar trebui să fie finalizat proiectul
Cum creez subproiecte?
Mai jos găsești pașii pentru a crea subproiecte
- Din meniul “Organizație” – “Proiecte”
- Click pe Proiectul la care dorești să îi adaugi subproiecte
- Apasă butonul „Adaugă subproiect”
- Click pe “Detalii” pentru a completa restul informațiilor
Cum editez, finalizez sau șterg proiecte?
- Din meniul principal “Organizație” – “Proiecte”
- Click pe proiect pentru a edita
- Click pe iconița din fața proiectului pentru a finaliza
- Click pe X pentru a șterge proiectul – odată șters vor dispărea toate informațiile despre acesta