DocumentațieCum creez proiecte iFlow?

Cum creez proiecte iFlow?

Află cum utilizezi modulul de proiecte iFlow și de ce această funcționalitate este ideală atunci când angajații tăi au activități diferite foarte frecvent și dorești să ai evidența timpului lucrat pe fiecare din acestea.

Poți crea proiectele unul câte unul, sau le poți importa. Găsești aici pașii pentru import proiecte.

Dacă ai nevoie de câmpuri adiționale pe proiecte, asigură-te că le creezi înainte de a adăuga proiectele.

Poți chiar să redenumești “Proiectul” în altceva, precum “Clienți” și să folosești modulul pentru a afla cât timp dedică angajatul tău clienților. Dacă activezi în domeniul construcțiilor poți redenumi proiectele ca fiind “Activități” și să înregistrezi timpul angajaților pe fiecare acțiune care are loc la fiecare lucrare. Alfă cum modifici numele etichetei aici.

Mai jos găsești pașii pentru a crea proiecte iFlow

  • Din meniul “Angajați” – “Proiecte
  • Click pe butonul “Adaugă proiect
  • La proiect principal lasă “Fără proiect” (atunci când creezi un proiect principal, dacă creezi un subproiect, alege proiectul principal pentru care îl creezi)
  • *dacă există câmpuri personalizate, completează-le
  • Click pe “Adaugă” pentru a finaliza acțiunea

Cum creez subproiecte?

Mai jos găsești pașii pentru a crea subproiecte

  • Din meniul “Angajați” – “Proiecte
  • Click pe butonul “Adaugă proiect
  • Alegi proiectul principal pentru care creezi acest subproiect
  • *dacă există câmpuri personalizate, completează-le
  • Click pe “Adaugă” pentru a finaliza acțiunea

Cum editez, dezactivez, șterg sau activez proiecte?

  • Din meniul principal “Angajați” – “Proiecte
  • Click pe butoanele “Editează”, “Dezactivează”, “Activează” sau “Șterge” din dreptul proiectului/subproiectului (butoanele “Activează” și “Șterge” apar doar după ce dezactivezi un proiect/subproiect)

Citește Blogul

Articole Utile: