Notificările prin e-mail sunt de 2 tipuri, cele destinate agajaților (utilizatorilor din categoria de utilizator: membru de echipă) și cele destinate administratorilor și liderilor de echipă.
Notificările destinate Angajaților
Acestea pot fi activate de fiecare angajat în parte sau de către administratorul contului.
Activând această opțiune, angajatul va primi prin e-mail o notificare de fiecare dată când un eveniment adăugat pentru el este aprobat/respins, când a întârziat la muncă sau s-a pontat din locația greșită.
Urmează acești pași pentru a activa notificările:
- Din panoul General
- Click pe numele angajatului căruia dorești să-i activezi notificările
- Click pe submeniul „Setări„
- Click pe “Permisii”
- Bifează căsuța pentru evenimente aprobate/respinse
- Bifează căsuța pentru întârziere sau pontare din locația greșită
- Alege tipul de notificări – e-mail, iFlow, sau e-mail și iFlow.
- Pentru a finaliza, click pe “Salvează setările”
Notă: Pentru a activa notificările prin e-mail, este necesar ca angajatului să îi fie înregistrată o adresă de e-mail validă în aplicație.
Notificările destinate Adminstratorului
Pentru categoria de utilizator „Admin”, notificările pot fi activate de el însuși, de alt administrator sau de liderul echipei în care se află.
Administratorul poate activa tipurile de notificări prin e-mail:
- Cele prin care este anunțat de fiecare dată când un eveniment adăugat lui este aprobat sau respins.
- Cele prin care este anunțat de fiecare dată când un angajat adaugă un eveniment.
- Cele prin care este anunțat când întârzie la serviciu.
- Cele prin care este anunțat când s-a pontat din locația greșită.
Urmează acești pași pentru a activa notificările:
- Din panoul General
- Click pe numele administratorului
- Click pe submeniul „Setări„
- Click pe “Permisii”
- Bifează căsuța „Pentru evenimente aprobate sau respinse„
- Bifează căsuța din dreptul echipei/echipelor pentru a primi notificări de fiecare dată când un angajat, care este membru din acestea, adaugă evenimente, a întârziat la muncă sau s-a pontat din locația greșită.
Notă: Administratorul poate selecta toate echipele din companie.
Notificările destinate Liderului de echipă
Pentru categoria de utilizator „Lider de echipă”, notificările pot fi activate de: el însuși, de liderul echipei în care se află sau de administrator/administratori.
- Cele prin care este anunțat de fiecare dată când un eveniment adăugat lui este aprobat sau respins.
- Cel prin care este anunțat de fiecare dată când un angajat adaugă un eveniment.
Urmează acești pași pentru a activa notificările:
- Din profilul angajatului
- Meniul „Setări„
- Click pe “Permisii”
- Bifează căsuța „Pentru evenimente aprobate sau respinse„
- Bifează căsuța din dreptul echipei/echipelor pentru a primi notificări de fiecare dată când un angajat, care este membru din acestea, adaugă evenimente.
Notă: Liderul de echipă poate selecta doar echipa/echipele pe care o/le are în subordine.
Mai mult decât atât, acum poți alege și pentru ce eveniment să primească liderul/adminul notificări prin e-mail la nivel de echipă.
- Bifează căsuțele din dreptul echipei/echipelor și a evenimentului/evenimentelor pentru a primi notificări de fiecare dată când un angajat, care este membru din această echipă și adaugă evenimentele selectate
Cuvinte cheie: notificări email, notificări e-mail, alerte, alertă email, alertă e-mail, alertă aplicație