Fiecare cont nou creat în iFlow are o perioadă de gratuitate. La expirarea perioadei de probă este necesar să achiziționezi un abonament.
Panoul Setări Facturare
În acest panou completezi datele de facturare ale companiei, cu acestea se va întocmi factura proformă și fiscală.
Primul status al contului tău va fi „Probă”, iar după expirarea acestei perioade gratuite, în aplicație vei găsi un banner prin care ești informat că perioada de probă a expirat și că ești nevoit să achiziționezi un abonament. În caz contrar accesul în aplicație va fi restricționat.
Pasul următor este selectarea unui abonament și perioada pe care dorești să îl achiziționezi (lunar sau anual). Ulterior selectării abonamentului se emite o factură proformă, din acel moment statusul contului tău se va schimba în „Plată în așteptare”. Plata se va efectua fie prin OP fie cu cardul (doar la sume de peste 25 Euro).
Din acest panou, poți vizualiza, tipări și/sau descărca facturile emise pentru compania ta.
Cum accesezi acest panou și cum îl completezi:
- Din meniul „Setări„
- Secțiunea „Setări facturare„
- Completează câmpurile pentru datele de facturare ale companiei
- Completează adresa de e-mail unde să fie trimise facturile
- Pentru a salva modificările, click pe „Actualizează informațiile„
Cuvinte cheie: generare factură, abonament