În cazul în care ai nevoie să deschizi un contract nou pentru angajații care se angajează din nou în compania ta, atunci iFlow este aplicația potrivită. Află din acest articol cum deschizi un contract nou.
Pentru a putea deschide un contract nou, acesta trebuie să fie inactivat.
Când deschid un contract nou pentru angajați?
Un contract nou se deschide atunci când un angajat a fost inactivat, indiferent de motiv, iar acesta începe altă perioadă de angajare în companie. Astfel vei deschide contract nou, doar atunci când salariatul este angajat din nou în companie și i se aloca alt număr de zile de concediu.
În cazul în care angajatului i se modifică doar norma, sau i se prelungește contractul inițial, atunci vei marca modificările doar prin adăugarea unui nou interval de angajare.
Dacă trebuie doar să editezi unele aspecte pentru un utilizator inactiv, care rămâne inactiv, atunci vei Activa doar angajatul nu vei alege opțiunea de contract nou.
Cum deschid un contract nou pentru angajați?
- Din meniul principal “Angajați”
- Click pe “Angajați inactivi” din meniul din stânga
- Click pe “Activează” din dreptul angajatului
- Alege opțiunea “Contract nou”
- Numele angajatului, echipa din care face parte rămân neschimbate din contractul anterior
- Completează adresa de e-mail
- Completează parola (minim 7 caractere)
- Setează categoria de utilizator (pentru Administrator, adresa de e-mail este obligatorie)
- În intervalul de angajare trebuie completată data de început a contractului, setată norma de lucru corespunzătoare, iar dacă se cunoaște și data de încetare a contractului, aveți opțiunea de a alege și motivul încetarii
- Zilele de concediu vor fi calculate automat pe anul în curs, dacă dorești să modifici numărul acestora, bifează căsuța din dreptul acestuia și editează numărul
- Bifează căsuța “Adaugă program până la sfârșitul anului” și alege programul din listă (trebuie să ai create schimburi predefinite pentru a avea mai multe opțiuni)
- Click pe “Activează”
*Poți deschide un contract nou și direct din profilul angajatului inactiv cu click pe “Activează angajat” din meniul din stânga, sub avatar.
Cum setez tipul de contract pentru angajați?
Tipurile de contracte sunt dinsponibile in profilul angajatului in meniul Setări – Contracte.
Acestea sunt:
- Contract individual de muncă
- Contract de ucenicie la locul de muncă
- Contract de muncă la domiciliu
- Contract de muncă temporară
- Contract individual de muncă tineri dezavantajati (Legea 189/2018)
- Contract individual de muncă cu clauza de telemuncă
- Contract de muncă temporară cu clauză de telemuncă
Pentru detalii ne poți contacta pentru suport tehnic prin e-mail, chat sau la numărul de telefon dedicat.