Web Analytics
DocumentațieCum aprobi și gestionezi evenimentele

Cum aprobi și gestionezi evenimentele

Poți edita, șterge, aproba sau respinge evenimentele din companie chiar din panoul general. Sistemul este similar cu cel de evenimente de pe profil secțiunea prezență/activități zilnice. Se duce cursorul peste un eveniment din dashboard pentru a vizualiza informațiile, apoi pe cele 3 puncte dispuse orizontal pentru instrumente.

Această funcție este disponibilă doar pentru persoanele care folosesc aplicația din browser. 

Cum vezi evenimentele suprapuse?

În momentul adăugării unui nou eveniment în iFlow poți vedea cu ce alte evenimente cererea ta se suprapune. Opțiunea respectivă necesită activare. Astfel:

  • Click pe Setări – Setări companie – Setări generale de vizibilitate

Există 3 opțiuni de afișare a suprapunerilor: 

  1. Inactiv – funcția de afișare este dezactivată
  2. Angajați din aceeași echipă – apar suprapunerile cu evenimente ale altor angajați din aceeași echipă
  3. Toți angajații – apar toate suprapunerile cu evenimentele din întreaga companie
  • Salvează modificările

Aceste informații se pot vedea pe panoul general, pe activitate, respectiv pe un eveniment. Pentru a vedea numele angajatului și tipul de eveniment se poate duce cursorul peste poza persoanei din suprapunere. Pentru informații adiționale, printr-un click pe poza din suprapunere vei fi redirecționat pe evenimentul respectiv. 

În cazul unui număr mare de suprapuneri (peste 5), un nou indicator cu numărul de suprapuneri peste 5 va apărea, iar prin plasarea cursorului peste acesta, se va deschide o listă care conține numele tuturor persoanelor care au un eveniment suprapus. 

Citește Blogul

Articole Utile: