Web Analytics
DocumentațieActualizare proiecte iFlow

Actualizare proiecte iFlow

Acțiunea de actualizare proiecte se face simplu printr-un fișier. Găsești mai jos pașii și explicații suplimentare pentru realizarea actualizării. Pentru import proiecte găsești pașii aici.

  • Din meniul principal “Angajați” – “Import proiecte
  • Click pe butonul “Actualizare” din primul rând
  • Realizează modificările în fișierul descărcat
  • Apoi click pe butonul “Încarcă șablonul completat
  • Alege fișierul pentru actualizare
  • Click pe butonul “Import

Explicații suplimentare – actualizare proiecte

Mai jos o să-ți prezint o serie de informații suplimentare dar esențiale pentru ca funcția de actualizare proiecte să fie realizată corect și eficient..

  • Ierarhie – Aici vei marca cu “-” subproiectele, practic, vei scrie “-” pe rândul pe care este numele subproiectului (în dreptul acestuia). Astfel aplicația va știi să importe proiectele principale și subproiectele acestora automat.
  • ID – În această coloană nu vei completa nimic, această coloană vine completată în cazul actualizării. ID-ul este un cod unic pe care îl are fiecare proiect și subproiect în baza de date, prin intermediul acestui cod sunt identificate acestea.
  • Nume proiect – Numele proiectelor sau subproiectelor
  • Este activ – Aici poți marca proiectele active sau cele dezactivate, completând în coloană cifra “1” marchezi proiectele active, completând “0” îl marchezi ca și proiect dezactivat. Astfel poți activa sau dezactiva proiecte prin intermediul actualizării.
  • Alte coloane – În cazul în care ai mai multe coloane în fișier, pe lângă cele menționate mai sus, acestea sunt coloanele pentru câmpurile personalizate/informațiile suplimentare pentru proiecte.

Rândurile galbene – reprezintă Proiectele principale.

Rândurile gri – reprezintă proiecte sau subproiecte dezactivate.

Randurile fără culoare – reprezintă subproiectele.

Citește Blogul

Articole Utile: