iFlow conține și un modul de evaluări pe care îl poți utiliza în cadrul companiei tale. Poți programa evaluări automate sau le poți trimite doar atunci când dorești. Citește acest articol și află cum funcționează acest modul:
Află din acest articol cum setezi permisiile pe evaluări.
În aplicație există 2 modalități de utilizare a evaluărilor, și anume:
- Evaluări pe bază de șablon
- Evaluări personalizate
Cum folosesc evaluările pe bază de șablon?
- Din meniul principal “Setări” – “Evaluări angajați”
- Click pe butonul “Adaugă evaluare”
- La “Din șablon” selectează șablonul dorit
- Completează numele evaluării
- Selectează tipul recurenței
- Selectează o echipă sau unul sau mai mulți angajați
- Bifați căsuța „Afișează informații evaluare angajat”, dacă pe detaliile evaluării doriți să fie afișate informațiile angajatului
- Click pe “Salvează”
Apoi ca să trimiți evaluarea către angajați, click pe butonul “Activează evaluare”.
Această evaluare va fi trimisă angajaților selectați și se va trimite în funcție de recurența selectată, iată opțiunile pentru recurență:
- Niciuna – evaluarea va fi trimisă direct în momentul în care ai activat evaluarea
- De la data angajării – evaluarea va fi trimisă angajaților în funcție de perioada selectată luând în considerare data angajării
- De la dată fixă – evaluarea va fi trimisă angajaților în funcție de perioada selectată luând în considerare data aleasă
Cum folosesc evaluările personalizate?
- Din meniul principal “Setări” – “Evaluări angajați”
- Click pe butonul “Adaugă evaluare”
- La “Din șablon” selectezi “Niciunul”
- Completează numele evaluării
- Selectează tipul evaluării
- Selectează tipul recurenței
- Selectează o echipă sau unul sau mai mulți angajați
- Bifați căsuța „Afișează informații evaluare angajat”, dacă pe detaliile evaluării doriți să fie afișate informațiile angajatului
- Adaugă câmpurile personalizate ale evaluării (Întrebările din cadrul acesteia, află aici mai multe detalii despre câmpurile personalizate dedicate evaluărilor)
- Click pe “Salvează”
Apoi ca să trimiți evaluarea către angajați, click pe butonul “Activează evaluare”.
Această evaluare va fi trimisă angajaților selectați și se va trimite în funcție de recurența selectată, iată opțiunile pentru recurență:
- Niciuna – evaluarea va fi trimisă direct în momentul în care ai activat evaluarea
- De la data angajării – evaluarea va fi trimisă angajaților în funcție de perioada selectată luând în considerare data angajării
- De la dată fixă – evaluarea va fi trimisă angajaților în funcție de perioada selectată luând în considerare data aleasă
Cum creez șabloane pentru evaluări?
- Din meniul principal “Setări” – “Evaluări angajați”
- Click pe submeniul “Șabloane”
- Click pe butonul “Adaugă șablon”
- Completează numele evaluării
- Selectează tipul evaluării
- Selectează tipul recurenței
- Selectează o echipă sau unul sau mai mulți angajați
- Adaugă câmpurile personalizate ale evaluării
- Click pe “Salvează”
Pentru a utiliza acest șablon trebuie doar să-l selectezi din listă atunci când creezi o evaluare nouă.
Cum completez o evaluare?
Fiecare evaluare poate fi completată direct din Profilul fiecărui angajat sau din raportul evaluări. Mai jos găsești lista cu modalitățile de completare în funcție de categoria de utilizator.
Admin- poate completa evaluările direct din profilul angajatului sau din raport
Lider de echipă – Poate completa din profilul de angajat
Membru de echipă – Poate completa din profilul de angajat
Utilizator cu permisiune de editare a evaluărilor