Web Analytics
DocumentațieInstrumentele iFlow

Instrumentele iFlow

În aplicația iFlow există un set de instrumente care te vor ajuta să realizezi setări rapide. În această listă sunt adăugate constant funcționalități noi. În rândurile de mai jos o să găsești lista cu componentele care sunt existente în acest moment în aplicație.

  • Actualizarea zilelor de concediu pentru toți angajații în același timp
  • Adăugarea unor tipuri noi de evenimente
  • Modificarea ultimului interval de angajare
  • Adăugarea unui interval de angajare pentru toți angajații

Actualizarea zilelor de concediu pentru toți angajații în același timp

Acest instrument a fost adăugat deoarece înainte trebuia să setezi zilele de concediu anuale disponibile pentru fiecare angajat individual. Acum poți face acest lucru pentru toți angajații în același timp.

Găsești acest instrument în meniul principal „Setări”, secțiunea „Instrumente”. Tot ce trebuie să faci este să completezi numărul de zile pe care dorești să le aloci tuturor angajaților.

Atenție! Aceste zile vor fi alocate automat angajaților activi care nu au deja zile alocate pe acel an. În cazul în care au deja zile alocate, aplicația nu le va dubla. Mai mult de atât, dacă ai angajați cu contractul de muncă expirat și nu i-ai inactivat, aplicația nu le va aloca zile de concediu deoarece au contractul de muncă expirat.

Adaugă tipuri de evenimente

Pentru companiile care au cont creat înainte de 17 Martie 2021, această setare adaugă încă trei evenimente predefinite în aplicație.

Acestea sunt „Concediu fără plată”, „Absență nemotivată” și „Concediu pe jumătate de zi”.

Pentru a le adăuga în contul tău, tot ce trebuie să faci este să bifezi căsuțele, fie pentru toate fie doar una din ele, apoi click pe „Adaugă”.

Modifică ultimul interval de angajare pentru toți angajații

Această unealtă permite modificarea ultimului interval de angajare pentru toți angajații. Modificările nu se aplică angajaților dezactivați sau celor care nu au nici un interval de angajare setat.

Prin bifarea căsuțelor: „Dată început”, „Dată încetare”, „Normă” și/sau „Zile normă” alegi datele pe care dorești să le modifici.

Completezi datele dorite apoi click pe „Aplică” pentru a realiza modificările.

Adaugă interval de angajare pentru toți angajații

Această unealtă permite adăugarea unui interval de angajare pentru toți angajații. Intervalul nu o să fie adăugat dacă angajatul are:

  • un interval de angajare cu dată de start nedefinită
  • ultimul interval de angajare nu are dată de încheiere

Prin bifarea căsuțelor: „Dată început”, „Dată încetare”, „Normă” și/sau „Zile normă” alegi datele pe care dorești să le modifici.

Completezi datele dorite apoi click pe „Adaugă” pentru a realiza modificările.

Citește Blogul

Articole Utile: