Această setare a fost creată pentru a oferi sau pentru a restricționa accesul angajaților pentru fișierele încărcate în aplicație prin “Atașați fișier” de pe fereastra de adăugare eveniment.
Setarea se află în meniul principal “Setări” – “Permisii proiecte” – “Setări companie”
Opțiunile acestei setări sunt:
- Administrator
- Lider de echipă
- Angajatul care a încărcat fișierul
Prin bifarea căsuțelor oferi acces utilizatorilor respectivi pentru fișiere, asta înseamnă că (în funcție de setările generale de vizibilitate, ex. Angajații pot să vadă doar colegii de echipă, etc.) utilizatorii pentru care bifezi căsuța vor putea vizualiza fișierele atașate evenimentelor în meniul Activitate.
Exemplu:
Bifăm căsuța pentru “Lider de echipă”, asta înseamnă că liderii de echipă vor putea vizualiza fișierele atașate de angajați prin evenimente, în meniul Activitate. *Doar pentru angajații pe care îi are în subordine.
– Administratorul este bifat predefinit și nu poate fi debifat
– Dacă nu este bifat “Angajatul care a adăugat fișierul”, acesta nu va putea vedea fișierul adăugat de el.
În cazul în care cauți și alte permisii, le găsești aici, împreună cu explicații.