Citește acest articol pentru a afla cum funcționează raportul concediu plătit, cum îi poți modifica structura și cum poți utiliza filtrele.
Raportul concediu plătit funcționează pe baza informațiilor înregistrate de tine în apllicația iFlow. Mai exact exprimă numărul de zile de concediu plătit (de orice tip) alocat de tine pentru un angajat.
Găsești aici pașii pentru crearea unui tip nou de concediu plătit și pentru alocarea acestor zile angajaților.
Cum modific structura raportului?
Urmează pașii de mai jos:
- Din meniul principal „Rapoarte” – „Concediu plătit„
- Click pe butonul „Setări” (de lângă butonul „Printează„)
- Bifează căsuțele pentru coloanele pe care dorești să le adaugi
- Debifează căsuțele pentru coloanele pe care dorești să le elimini
- Click pe „Salveză„
Filtrare – Printare – Descărcare
Există un set de 4 filtre în acest raport:
- Nume sau CNP
- Echipă
- An
- Tip concediu plătit
Poți realiza ce fel de combinații ai nevoie prin intermediul filtrelor astfel încât să generezi raportul cu informațiile dorite.
Pentru a printa sau descărca raportul, click pe butonul „Printează„, respectiv „Descarcă„