Această politică de confidențialitate se utilizează pentru companiile care nu adaugă angajații prin funcția de import, ci le trimit cererea de informații angajaților, ca aceștia să le completeze ulterior.
Poți adăuga propria politică de confidențialitate prin intermediul documentelor pesonalizate, găsești aici pașii pentru a crea un document personalizat. Există deja un document predefinit pe care îl poți utiliza dacă nu există un model specific companiei tale.
Însă dacă ai creat deja un document personalizat cu propria politică de confidențialitate, tot ce trebuie să faci este să urmezi pașii de mai jos pentru a utiliza propriul model.
- Din meniul principal “Setări”
- Click pe “Companie”
- Submeniul “Setări companie”
- Iar la câmpul “Politica de confidențialitate” alege din lista documentul companiei
- Apoi click pe “Actualizează informațiile”
Apoi ca angajații să poată bifa această setare, trebuie sa le trimiți formularul de cerere de informații, unde angajatul completează datele cu caracter personali și bifează politica de confidențialitate.
Cum trimit formularul de cerere de informații?
- Navigheaă în profilul angajatului
- Pe partea stanga, sub poza, click pe „Cere informații„
- Transmite link-ul angajatului
Cuvinte cheie: acord angajați, cerere completare date, cerere completare informații, date confidențiale, date personale, prelucrare date