DocumentațiePermisii lideri de echipă

Permisii lideri de echipă

Odată ce s-au desemnat liderii de echipe în schema organizațională a companiei, aceștia vor primi acest statut și în aplicația iFlow. Permisiile pe care aceștia le au în acest caz, sunt:

  • consemnare și editare prezențe membrilor echipei pe care o coordonează
  • adăugare evenimente angajaților din echipa proprie și/sau echipelor din întreaga companie
  • aprobare și respingere a evenimentelor adăugate de angajații echipei sale și/sau echipelor din întreaga companie
  • vizualizare fișiere încărcate de către angajați
  • vizualizare și descărcare rapoarte HR
  • modificare program de lucru angajați
  • vizualizare/editare datele personale ale membrilor echipei
  • acces la vizualizare/creare evaluări și rapoarte de evaluare
  • primește notificări când un membru al echipei sale a întârziat sau s-a pontat din locația greșită
  • adaugă/modifică/șterge proiecte

Pentru cazurile în care se dorește oferirea de acces deplin unui lider de echipă, pașii sunt:

  1. Pe profilul unui lider de echipă – „Setări”
  2. „Permisii” – „Permisii HR”
  3. Se bifează căsuța care oferă acces liderului

Aceasta îi va permite liderului respectiv să efectueze diferite operațiuni, care sunt în mod normal disponibile doar administratorului, asupra echipelor din subordine.

Citește Blogul

Articole Utile: