Raportul activități din iFlow poate fi utilizat cu diferite moduri de afișare și în funcție de acestea există diferite setări. În acest articol vei găsi informații în legătură cu pontajul pentru activități.
Acest raport va putea fi utilizat atunci când se dorește vizualizarea prezenței pe proiect, pe angajat sau pe locație, cu posibilitatea de a afișa pe zile timpul petrecut exact de către angajat.
Raportul poate fi filtrat pe:
- Echipe
- Locații
- Proiecte/subproiecte
- Angajați
- Selectează perioada
Acest raport include o serie de opțiuni de sortare:
- Nume
- Nume > Proiect
- Nume > Locatie
- Proiect > Nume
- Locatie > Nume
- Nume > Proiect > Locație
- Nume > Locație > Proiect
- Locație > Nume > Proiect
- Locație > Proiect > Nume
- Proiect > Nume > Locație
- Proiect > Locație > Nume
* Aceste opțiuni de sortare sunt folosite pentru modul în care sa fie afișat raportul.
Exemplu: În cazul “nume>proiect>locație”, raportul va începe cu numele angajatului, apoi proiectul/proiectele pe care a lucrat și locația în care s-au desfășurat proiectele respective. La sfârșitul tabelului se vor afișa 2 coloane de totaluri, acestea fiind “total de ore pe nume” și “total de ore pe proiect”. Totalurile de la sfârșitul tabelului sunt afișate în funcție de opțiunea de sortare aleasă.
Mai jos vei găsi lista cu date personale care pot fi afișate in raport.
- Număr de marcă
- Număr contract de muncă
- Secție
- Funcția ocupată
- Cod numeric personal
- Serie și număr CI
- Cont bancar
- Număr de telefon
- Data angajării
- Data expirării contractului de muncă
- Echipa
Raportul Activități are opțiunea de a afișa fiecare zi a lunii pentru a se putea observa timpul lucrat zilnic de către angajați.
Scopul “raportului activități” este de a ușura vizualizarea timpului petrecut de către angajați pe un anumit proiect sau pe o anumită locație.
Nu ezita să ne contactezi pentru asistență în configurarea setărilor fie printr-un mail la [email protected], fie pe chat-ul din aplicație.