Această setare a fost creată pentru a oferi sau pentru a restricționa accesul angajaților pentru fișierele încărcate în aplicație prin “Atașați fișier” de pe fereastra de adăugare eveniment.
Setarea se află în meniul principal „Setări” – „Setări companie” – „Permisii vizualizare fișiere„
Opțiunile acestei setări sunt:
- Administrator
- Lider de echipă
Prin bifarea căsuțelor, oferi acces utilizatorilor respectivi pentru fișiere, asta înseamnă că (în funcție de setările generale de vizibilitate) utilizatorii pentru care bifezi căsuța vor putea vizualiza fișierele atașate evenimentelor în meniul Activitate.
Exemplu:
Bifăm căsuța pentru “Lider de echipă”, asta înseamnă că liderii de echipă vor putea vizualiza fișierele atașate de angajați prin evenimente, în meniul Activitate. *Doar pentru angajații pe care îi are în subordine.
– Administratorul este bifat predefinit și nu poate fi debifat
În cazul în care cauți și alte permisii, le găsești aici, împreună cu explicații.