Acest articol îți va oferi toate informațiile de care ai nevoie pentru împărțirea angajaților pe echipe și departamente.
Repartizarea/împărțirea angajaților pe echipe este benefică pentru a ține o evidență cât mai detaliată și precisă a diferitelor informații despre angajați. Toate rapoartele au un filtru principal destinat echipelor.
Echipele pot fi grupate în diferite departamente, chiar și în departamente multiple.
Un angajat poate să facă parte din mai multe echipe în funcție de nevoie de organizare.
De exemplu: Angajații pot fi împărțiți pe echipe după funcții, dar și după tura de lucru. Ambele echipe pot face parte dintr-un departament care reprezintă proiectul de muncă.
Urmează acești pași pentru a realiza împărțirea angajaților:
- Din meniul principal “Organizație”, “Angajați”
- Bifează căsuța din stânga angajaților pe care dorești să-i muți într-o anumită echipă
- Apoi click pe meniul de sus “Echipă”
- Selectează din listă echipa în care dorești să îi muți
- Și click pe “Salvează”
Pentru a lega o echipă de un departament:
- Din meniul principal “Organizație”, “Echipe”
- Bifează căsuța din dreptul echipei
- Apasă Editează
- Selectează Departamentul părinte
- Setează liderii pe departament
- Apasă Salvează
Atenție! Înainte de a repartiza angajații asigură-te că ai creat/adăugat echipele și departamentele.
Mai jos găsești un tutorial video pentru adăugarea echipelor și pași pentru împărțirea angajaților în echipe.